Jump to content
Frequently Asked Questions
  • Are you not able to open the client? Try following our getting started guide
  • Still not working? Try downloading and running JarFix
  • Help! My bot doesn't do anything! Enable fresh start in client settings and restart the client
  • How to purchase with PayPal/OSRS/Crypto gold? You can purchase vouchers from other users
  • Try asking for help in the chatbox
  • nickwalli is a scammer


    tbolulzftw
     Share

    Recommended Posts

    guys offered you sell me his account for 30m then when i paid him he played dumb like i didnt pay him. took screenshots to show transfer. 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    [6:31:25 PM] *** Nicholas would like to add you on Skype
     
    Hi taylor odom, I'd like to add you as a contact. ***
    [7:10:37 PM] *** taylor odom has shared contact details with Nicholas. ***
    [7:10:42 PM] taylor odom: hey
    [7:12:26 PM] taylor odom: are you ready to do this
    [8:33:34 PM] taylor odom: r u on
    [9:00:28 PM] taylor odom: we seem to be on at completely opposite times, lol hopefully ill catch you before I go to bed
    [9:00:36 PM] Nicholas: hey mate
    [9:00:38 PM] Nicholas: I'm here haha
    [9:00:44 PM] Nicholas: I'm in Australia haha
    [9:00:56 PM] taylor odom: yeh I see 7 hours behind lol
    [9:01:12 PM] taylor odom: so your just now waking up yeh?
    [9:01:27 PM] Nicholas: so I've got the original email address for the account also
    [9:01:47 PM] Nicholas: luckily I didn't attach it to my personal one (I knew one day i'd get sick of being a zerker and sell it haha)
    [9:01:50 PM] Nicholas: its 2pm for me
    [9:01:56 PM] Nicholas: I just got back from seeing family
    [9:02:42 PM] taylor odom: well I have been trying to get a account to play for past couple months, every one of my accounts got banned, I guess from being flagged
    [9:02:54 PM] taylor odom: so I'm just gonna stop botting and actually play now
    [9:03:06 PM] Nicholas: yeah don't bot on the zerker
    [9:03:07 PM] taylor odom: don't wanna restart tho, so I'm glad you are selling this one
    [9:03:09 PM] Nicholas: too much to lose lol
    [9:03:16 PM] Nicholas: I never bot on my zerker
    [9:03:19 PM] taylor odom: yeh ive learned my lesson
    [9:03:30 PM] Nicholas: update by the way
    [9:03:35 PM] Nicholas: I got adamant gloves and 49 agi
    [9:03:42 PM] Nicholas: and am in the process of getting 50
    [9:03:53 PM] taylor odom: lost my main had 20mil rc exp and 300m
    [9:04:01 PM] Nicholas: how?
    [9:04:15 PM] taylor odom: well that's cool, I am sorry I cant offer you more, my wife wont let me spend any more
    [9:04:20 PM] taylor odom: I was botting on him lol
    [9:05:37 PM] Nicholas: never bot on an account unless you're willing to lose it :P
    [9:05:49 PM] taylor odom: yeh I learned lol
    [9:05:53 PM] taylor odom: sucked
    [9:06:11 PM] taylor odom: took a break for about a year and now just want a acct to play on
    [9:06:13 PM] Nicholas: would you rather me copy paste the info to you via skype
    [9:06:21 PM] Nicholas: instead of receiving a notepad file
    [9:06:44 PM] taylor odom: if you could email it to [email protected]
    [9:06:47 PM] taylor odom: let me pay u first
    [9:06:56 PM] taylor odom: log onto world 394
    [9:07:01 PM] Nicholas: are you sure that's what you want to do
    [9:07:05 PM] taylor odom: trade with lvl3with99s
    [9:07:06 PM] Nicholas: receiving files is not a good idea
    [9:07:11 PM] Nicholas: I never accept files from people
    [9:07:38 PM] taylor odom: well I was gonna document it for myself so I can keep track of it for like 10 years down the road
    [9:07:49 PM] taylor odom: but you can send it on here also if u don't mind
    [9:07:52 PM] Nicholas: it leaves you open to attack
    [9:07:53 PM] Nicholas: :P
    [9:07:57 PM] Nicholas: accepting files is a no no
    [9:09:08 PM] taylor odom: I'm on top floor lumby bank
    [9:09:25 PM] taylor odom: just trade and then tell me your chacter name on here
    [9:10:15 PM] Nicholas: psy pure?
    [9:12:42 PM] taylor odom: misclick
    [9:12:51 PM] Nicholas: ?
    [9:13:05 PM] Nicholas: at eu psy pure?
    [9:13:09 PM] Nicholas: are u psy pure????
    [9:14:05 PM] taylor odom: no you said you were
    [9:14:21 PM] Nicholas: that's not me
    [9:14:29 PM] Nicholas: I was asking if u were psy pure
    [9:15:33 PM] taylor odom: I told you my name earlier lol
    [9:15:39 PM] taylor odom: why would u play like that
    [9:15:46 PM] Nicholas: I'm coming
    [9:15:50 PM] Nicholas: w394
    [9:16:13 PM] taylor odom: u were just here lol
    [9:17:18 PM] taylor odom: so are you not giving me the account or what
    [9:17:21 PM] Nicholas: my rsn is sk8nb8
    [9:17:50 PM] taylor odom: rlly man u gonna scam me
    [9:18:26 PM] taylor odom: if you just showed up, how did u know there was a guy here eailer
    [9:18:46 PM] Nicholas: ui logged on and got dc'd
    [9:19:16 PM] Nicholas: I logged
    [9:19:16 PM] taylor odom: so just be short with me, u gonna give me the account or not
    [9:19:27 PM] Nicholas: i haven't got money
    [9:19:28 PM] taylor odom: u know I just gave you 30m so lets not play dumb
    [9:19:37 PM] Nicholas: dude
    [9:19:43 PM] Nicholas: did you just pay another person =.=
    [9:20:10 PM] taylor odom: luckly atleast I took screenshots so you cant scam someone else lol
    [9:22:56 PM] taylor odom: alright man well thanks for the rip off
     
     
     
    Seeing as nobody is responding i'll take your offer if you offer a bit more maybe like 32-34m. Pm me back if interested.
    tbolulzftw

    Newbie

    • Time Online: 22h 7m 36s

    Sent Yesterday, 12:08 PM

    Yes I about gave up on buying a runescape account because I can not afford to spend more then 30 USD on a decent account.

     

    I am very interested in your account as long as you have the original email. Unfortunately, I can only offer 30 USD or its equivalent in gold.

     

    We can make the transaction as soon as you want.

     

    -Taylor

    tbolulzftw

    Newbie

    • Time Online: 22h 7m 36s

    Sent Yesterday, 12:09 PM

    Oh and i would like to just pay you through paypal, a lot simpler for me because i dont have an account to hold gold on.

    nickwalli

    Newbie

    • Time Online: 2d 15h 3m 44s

    Sent Yesterday, 06:14 PM

    if you could purchase some gold for me that would be ez for me as im currently only seeking gold as i wanna buy 99 range banked for a 1 def pure in chinchompas, currently have around 39m so another 30m in RSGP will solve that for me. I have an irl friend who runs a gold website if you'd like to purchase some for paypal at a competitive rate

     

    (i think hes doing like $1/m and the site he sells it off is www.boglagold.com which has a paypal button built in so you wouldnt have to send money to me)

     

    Nick

    tbolulzftw

    Newbie

    • Time Online: 22h 7m 36s

    Sent Yesterday, 06:16 PM

    ok how long are you gonna be online? do u wanna make the trade now, or as soon as i get the gold i mean

     

    tbolulzftw

    Newbie

    • Time Online: 22h 7m 36s

    Sent Yesterday, 06:18 PM

    how many quests does he have done? and skills? can you send me picture of them?

    nickwalli

    Newbie

    • Time Online: 2d 15h 3m 44s

    Sent Today, 12:47 AM

    yeah i can take screenies of quests and untradeables no problem, i'll be on in around 30 mins to do so.

    nickwalli

    Newbie

    • Time Online: 2d 15h 3m 44s

    Sent Today, 01:20 AM

    i updated the main thread with quest and untradeable pics for ya to look at

    tbolulzftw

    Newbie

    • Time Online: 22h 7m 36s

    Sent Today, 08:25 AM

    ok i like the skills and questpoints.

     

    just to be clear: if i can get 30m gold you will make the trade for the account or not?

    nickwalli

    Newbie

    • Time Online: 2d 15h 3m 44s

    Sent Today, 08:52 AM

    yes, i'll provide you with the password and a notepad with all of the recovery information that i've collected over the years such as credit card agreement numbers and even phone pins used back in 2006-08 ill also be changing the name of the account as i want to keep my name and transfer my account name to my pure (you will be able to change the account name to anything you want as ill be spending a bond to change its name)

     

    so to be clear i cannot take paypal and need rsgp 

    tbolulzftw

    Newbie

    • Time Online: 22h 7m 36s

    Sent Today, 09:20 AM

    add me on skype this will go faster i believe, tbolulzftw

    tbolulzftw

    Newbie

    • Time Online: 22h 7m 36s

    Sent Today, 10:53 AM

    ok i got the gold, lets make this happen

    tbolulzftw

    Newbie

    • Time Online: 22h 7m 36s

    Sent Today, 12:56 PM

    so are we gonna be able to do this today?

    nickwalli

    Newbie

    • Time Online: 2d 15h 3m 44s

    Sent Today, 06:35 PM

    added 

     

    Link to comment
    Share on other sites

    @nickwalli has 48 hours to post his defense.

    It is always recommended to verify that you are trading with the correct person before accepting the trade to avoid situations like this. Keep that in mind in the future =)

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.